Friday, June 8, 2012

کمک برای اخذ ویزا


کمک برای اخذ ویزا

به منظور سفر به ازبکستان، شما نیاز به ویزا، توریستی یا کسب و کار برای به دست آوردن. ما می توانیم در این زمینه کمک و انجام تمام مراحل لازم را برای شما برای به دست آوردن ویزای ازبکستان. لطفا، ارتباط با ما برای اطلاعات بیشتر.

ویزا ازبکستان
در واقع، هر شخصی که مایل به اخذ ویزا باید "دعوت رسمی / نامه ای از حمایت می کند " که خواهد شد که در نزدیک ترین سفارت خود را ازبک پردازش / کنسولگری. هنگامی که ما با شما تماس و درخواست ویزا، لطفا با پیش نویس برنامه سفر خود را آماده، به طوری که ما می توانیم به شما کمک بهتر و تامین نیاز خود.

ما کتاب اول 2-3 شب اقامت در خوابگاه را برای شما در هتل مورد نظر خود را در تاشکند با توجه به بسته تور شما. این لازم است در حالی که از دریافت ویزا در سفارت ازبکستان. همچنین، این اطلاعات را می توان در فرودگاه میز مهاجرت پرسید زمانی که شما به تاشکند می رسند. اگر شما کمبود اسناد در هنگام ورود به تاشکند، شما ممکن است اجازه ورود به کشور.

اگر شما برای ویزا در یک کشور بدون ازبک نمایندگی دیپلماتیک درخواست، شما باید نامه دعوت نامه و تصویب در هیئت مدیره به منظور هواپیما نشان می دهد. در فرودگاه تاشکند، ماموران اداره مهاجرت آنها را در برابر کپی خود را بررسی کنید ، و مسئله ویزا برای هزینه مناسب. اگر آنها موفق به پیدا کردن نام خود را در لیست خود، ادعا می کنند که ویزای شما هنوز در حال پردازش شده است. لحن دوستانه ایدز تمام مذاکرات، به عنوان نشانی از جهل شرمندگی از قوانین حال تغییر است.

No comments:

Post a Comment