Friday, June 8, 2012

آیا می خواهید در جاده ابریشم سفر کنید؟


جمهوری ازبکستان یکی از دو کشور محصور در خشکی در دو جهان است. در زمان قدیم ، این منطقه Mawara'unnahr در زبان های قدیمی ازبک ، که به معنی "سرزمین بین دو رودخانه" نامیده می شد. ازبکستان با کوه ها و بیابان ها از همه طرف احاطه شده است. باستانی و منحصر به فرد شهرستانها مانند سمرقند ، بخارا و خیوه یک بار در قلب بزرگ جاده ابریشمقرار دارند ، ارتباط شرق به غرب است. این کشور جایی که تمدن ملاقات بود.

به محض ورود به شهرستان پایتخت -- تاشکند و پس از پاکسازی سریع آداب و رسوم ، مسافران خودشان را در یکی از کهن ترین ، اما در عین حال ، شهرستانها مدرن است. مهمان نوازی از دستیاران سفر از UzbekTraveller کمک می کند تا به صفر رسیدن سختی ها از سفر به هوا می باشد. و سپس ، پس از یک اقامت دلپذیر در ما هتل در تاشکند ، تنفس عمیق هوا در نگاه اول از Registan در سمرقند ، با قدم زدن در کوچه های مهتابی از عرفانی خیوه ، و شاهد سرنوشت لایه های دوجین از جلو راه تمدن در Termez و افراسیاب ، چانه زنی در بازار به شیوه سنتی ، مسافران هستند خاطر نشان کرد که در گذشته این مکان پایان جهان نیست ، بلکه مرکز آن است.
                                                                  تویوتا با پوشیدن لباس های سنتی در بازار

شهرهای ایران باستان ، مسجد ، Madrasahs ، مناره ، آرامگاه ، بازارها ، مردم و مهمان نوازی خود ، خوشمزه و دلپذیر آشپزی ، زیبا آب و هوا -- آب و هوا ، دیدنی فرهنگ و هنر ، منحصر به فرد عادات و آداب و رسوم ، با شکوه اعیاد و تعطیلات. ، زیبا و سنتی لباس تنها تعداد کمی از چیزهای شگفت انگیز است که شما در ازبکستان پیدا کنید.

اگر به فکر سفر در جاده ابریشم و به دنبال برخی از کمک ، بررسی پیوندهای به اطلاعات بیشتر در مورد ما. ما می توانیم سفر شما کمک کند. خدمات ما شامل تمام خدمات مسافرتی از الف تا ی ، با شروع از پشتیبانی برای گرفتن ویزا تمام راه را برای هدایت شما در ما کمک برای اخذ ویزا به ساخت شما راحت و امن در هتل ما است. ما خوشحال خواهیم شد به شما کمک کنند و سفر خود را به ازبکستان به یاد ماندنی ترین از همه. علاوه بر این ، این پورتال به شما اجازه تجربه خود را با سایر نقاط جهان سهم شما. شما می توانید مقالات ، ویرایش بهبود محتوا ، اضافه کردن تصاویر و ویدئو ها را در گالری های خود ، مطالب خود را در ایجاد ، نگه داشتن وبلاگ از سفر خود را ، و به اشتراک گذاری را با خانواده و دوستان.

ارتباط با ما برای تبدیل شدن به UzbekTraveller! سفر در جاده ابریشم و به اشتراک گذاری!

No comments:

Post a Comment